Jv
Last Activity:
Sep 28, 2013 at 4:23 AM
Joined:
Jan 11, 2008
Messages:
1,235
Likes Received:
18
Birthday:
February 4

Share This Page

Jv

Jv was last seen:
Sep 28, 2013
    1. jonraiker
      jonraiker
      The odds in the contest are the same for those who order tangible goods and those who order free entries. Hope this clears things up!
    2. CaseyC
      CaseyC
      Also had the pain of getting my wisdom teeth pulled so that's why it took sometime lol
    3. CaseyC
      CaseyC
      Haha yep. Reinstalled windows and everything. Pain in the @$$ but it's running smoothly again now lol.
    4. CaseyC
      CaseyC
      Yeah that's my guess. They probably still chat it up on skype lol
    5. jake the snake magic
      jake the snake magic
      yes btw in no way am i trying to reject im just busy with scool as i pointed out before lol
    6. jake the snake magic
      jake the snake magic
      I will explain to you later.
    7. jake the snake magic
      jake the snake magic
      I would love to talk to you, yet not at the moment. I am a bit caught up with studies. I will pop in and out on theory11 though just to check for pms and **** like that so i will keep in touch for maybe a tb session since a long break is comin up

      best,
      jake
    8. jake the snake magic
      jake the snake magic
      this has absoloutley nothing to do with what we talked about. its for other reasons u would not know
    9. CaseyC
      CaseyC
      Haha one after the other lol
    10. CaseyC
      CaseyC
      O
      M
      G

      hahahahaha you totally called it. Damn that was good lol.
    11. MitchellStafiej
    12. Geraint2k2
      Geraint2k2
      Hey man,

      Squeeze will be selling for £2.50 to £3 .... it's about $4 in American money.
      It's a utility move.
      Should be up by late this evening, or tomorrow.
      Can you email me at : geraint2k2@hotmail.com
      I will write you down on my list, and send you a copy when it's up and running.
      Cheers,
      G.
    13. Geraint2k2
      Geraint2k2
      Hey Dude,

      Nah the only other way would be to find a friend that has it, and get them to send it you.

      Or I will send you a copy if you review my download squeeze that is going live on DisturbReality.com later.

      Cheers,
      G.
    14. kingkid
      kingkid
      Hey thanks, that's really nice of you to wish me a happy birthday. Especially considering we haven't met before in any threads or such. Very thoughtful of you, and much appreciated (even if you wish everyone a happy birthday, I still find it nice) :)
    15. Mike.Hankins
      Mike.Hankins
      Good man and you???
    16. Mr.MadMan
      Mr.MadMan
      Thanks mate! :)
    17. CaseyC
      CaseyC
      Haha yeah it's right up there with THE greatest formula ever created...if you know what I mean hahaha
    18. CaseyC
      CaseyC
      Hahaha yes. *Busts through wall* Ohh Yeahhhhh lol
    19. CaseyC
      CaseyC
      Yay the task bar is back!
    20. demon5magic
      demon5magic
      ahhhhh


      That I cannot tell you who he is. Other than that he is PedoBear. :P
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    February 4
    Magic, Music, Art and Skateboarding

    Signature

    UNDERGROUND: coming_soon
Searching...
{[{ searchResultsCount }]} Results