B
Reaction score
0

Joined
Last seen

Profile posts Postings About

  • Hi,

    Ik heb machinegaren gekocht bij de HEMA (100% katoen), oogdruppels bij opticien Federmann tegen droge ogen en dat middel smeert de ogen ook. En dat sanitizer bij kruidvat. Die oogdruppels waren iets van 11 euro.

    Ik heb gisteren THREAD geprobeerd met deze middelen maar het is echt enorm raar. Ik hou er zowieso niet van om dingen in mijn oog te proppen. Het voelde echt raar toen dat draad er zat. Ik had het ook niet echt goed opgerold omdat dat draad er maar tot de helft uitging.

    Ik ga dit weekend flink oefenen nog.

    Greetz.
    Jeroen

    p.s. Ik ben ongeveer iets langer dan een jaar bezig met goochelen. Heb weinig tijd maar heb veel dvd's van ellusionist. Van Theory 11 heb ik alleen Thread, Control en Panic! en jij?
    Hi,

    Ik zag je review van THREAD en deze week heb ik ook THREAD aangeschaft. Echt een geweldig effect!

    Waar koop jij je materiaal voor THREAD? En welke spullen gebruik je? Ik ga zelf deze week even kijken voor die oogdruppels en dat draad. Hoe voelt dat als je het draad uit je oog trekt? Ik ben van plan om gewoon de eerste versie uit te voeren want anders zit je weer te kloten met dat rietje en die wax. Bovendien ziet de eerste er echter uit.

    Greetz,
    Jeroen
  • Loading…
  • Loading…
Searching...
{[{ searchResultsCount }]} Results