"It's A Long Way..." (My Farewell Video)

Discussion in 'General Discussion' started by ZacEckstein, Jul 30, 2009.

  1. This is the last video I will be making for a couple of months :( . I hope you all enjoy it! It was sooo much fun to make. :)

    http://vimeo.com/5832473
     
  2. Cool video, and credits for setting to the awesomest jam song of all time. I have to convince my band to play that song now...
     
  3. Get someone to do the bag pipes lol
     
  4. lol, I don't know any bagpipe players who are into rock. Unfortunately my band isn't really into any music besides...uggh...the...umm...Fray, and Switchfoot, and Anberlin. I like grunge though. I convinced them to do a cover of "Anarchy in the U.K." though ha ha.
     
  5. The Ramones are my favorite band. I own every song they ever made lol. And if any talks s**t about The Ramones in any way shape or form..... We are no longer friends.
     
  6. I think you already knew, but "Anarchy in the U.K." is by the Sex Pistols.
     
  7. Yes I know. That's what made me think of the ramones. They are both Punk Rock legends. Motley Crue did an awesome cover of Anarchy in the U.K. btw. It's pretty good.
     
  8. Yeah, I've noticed an uncanny similarity between, "Blitzcreig Bop" and "God Save the Queen." I'm no punk rock expert though. I didn't even spell Blitzkrieg right.
     
  9. The ramones were the first Punk rock band and that is all I have to say. sorry just had to say it... But back on topic! lol
     
  10. Yes, back on topic, but first I have to say,

    "I hate Pink Floyd"
     
  11. :eek::eek::eek:!!!!!!!!!!!!!!!
     
  12. that should be an instant lifetime ban
     
  13. Haha, apologies to Pink Floyd fans I've offended, I don't really hate Pink Floyd. (Although I can't say I'm a big fan either) It was a reference to the T-shirt Johnny Rotten wore that supposedly got him the spot as lead singer for the Sex Pistols.

    Ok, back to magic. I want to say good luck for your local television special, and I hope it gets on air. We would all love to see it up in the media section when completed. On a side note about your video. You obviously perform a lot, why do you do so many montages. Also, the Erndase change about 0:58 in didn't look that great.

    Good luck!
     
  14. Ummm, montages are my thing. that's about it lol. the erdnase change turned on me!!! When i went to slide the card out, it didn't come out, and then when it did, it took like 3 cards lol. Thanks again man
     
  15. I always enjoy your live performances in which the media section should accept the live videos. Why? To see the performance and the wonderful experience from the audience. I wish you good luck on what lies ahead of you.
     
  16. Thanks man! I rarely submit to T11 anymore. The past couple of times they haven't taken anything so I just stopped lol. I'm sure there is a reason though. Thanks again man.
     
  17. What's wrong with Switchfoot? They are pretty good. I like them. As a matter of fact, I just saw them in concert last month.

    -PTG
     
  18. It's not my kind of music:

    • I'm not Christian
    • My favorite bands are Nirvana, Pearl Jam, and Soundgarden
     
  19. You had fun. They clearly had fun. As far as I'm concerned, a good job was done. Well done mate, keep up the awesomeness. :D

    Oh and incidentally, Led Zeppelin clearly rule the world.
     

Share This Page

Searching...
{[{ searchResultsCount }]} Results