ultra gum en France?

Sep 3, 2011
90
0
Middle of nowhere NY
Salut,

Je sais un peu de français, désole en advance pour quelques erreurs!
Je sais qu'il y n'a pas un forum pour français- alors si vous pouvez parler ou ecrire anglais, beacoup des autres répondront a votre question.

Je penserait que chewing gum existe en france...Je n'ai pas l'effect "ultra gum", ainsi je ne sais pas si vous devez un "special" gum... mais j'ai traduit votre question pour autres membres des forums.

In english, I believe he said:

"Hello
I do not know if there is an other french section in the forums. I am looking for chewing gum to do Ultra gum.
http://www.youtube.com/watch?v=g_ZIQGU3AG4
I do not know if this exists in france, I believe that I saw it already, but I do not know more (or??). any ideas?"
Thanks

Edit: and what I tried to say was:

Hello, I know a little french, sorry in advance for any errors. I know that there is not a french section of the forums, so if you speak or write english, others can help.

(I was a little confused by his question so I then said): I would think that chewing gum exists in france, but I don't have "ultra gum" and I don't know if it needs some special gum, but I have translated your question for other members of the forum.

Last edited by a moderator:

Josh Burch

Elite Member
Aug 11, 2011
2,966
1,101
Utah
Salut! J'ai apris la langue francaise au Canada, donc je ne peut pas vous aider avec le gum. Desole :( Je veut dire bienvenue aux forums!

Searching...
{[{ searchResultsCount }]} Results